人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Brent and masaesan's wedding party☆



This past weekend, I went to my friend Brent's and his wife masae san's wedding party. That was great! When Brent came in to chapel, when I saw masaesan's childhood video etc, alsmost moved me to tears.
I was like よかったね~ おめでとう!!!!

Brent and masaesan\'s wedding party☆_c0024378_2235387.jpg


First night, Brent's family and masae san's family went to matsuri☆

Brent and masaesan\'s wedding party☆_c0024378_22422658.jpg


Brent and masaesan\'s wedding party☆_c0024378_22414188.jpg


That night, we had dinner with at mosburger. not moss... :)
I talked to Brent's sister Valerie and Christina but I was surprised at they are from phoenix Arizona! wow! and they both are X-ray technologist too.
That's the field I worked for, before.

Brent and masaesan\'s wedding party☆_c0024378_22554768.jpg

They are enjoying breathing:)

Actually, because I hadn't talk English recently, it was difficult to talk in English, I felt. and there was a time I couldn't hear well what Valerie said. So I replied to her, "do what??" Then, she started laughing. She was like I'm so American?

何を注文した? と聞いたと思うんだけど一瞬 order... なに?と思って思わず do.. what?
と聞き直してしまったの。 アメリカの南部の方で話されるのかな? ;p we wondered where I learned that.. the place I have been is Arizona, New Mexico, Texas, Florida. mmm.. make sence ね。って話てたんだ。 でも、あんまり品のいい話し方はではないとのことなので、使うときは少し気をつけないとね。

おじさんのPaulは地元の言葉?を教えてくれました。 in the high cotton とか on the hog とか。ちなみに私はこの時初めてhogが豚というのを知りました。

二次会の夜には私へ英語があまりに伝わらないのでもう、Valerieも私も思わず笑ってしまいました。
I was like eh? huh? sorry?? what? to "one" question. あ~もう二人とも爆笑

Brent and masaesan\'s wedding party☆_c0024378_2313428.jpg


At 二次会party with masae san☆
楽しかった~^0^
by coral55 | 2005-08-03 23:08 | English


<< Up date 久しぶりの更新 いっぱ~い! >>